tirsdag den 20. oktober 2020

UV-dag 4 - Sosu-H

Besøg på Sosu-H 

Vi har i dag, været på besøg på Sosu-H i Brøndby. Vi har set og blevet introduceret til forskellige digitale teknologier, som vi evt. kunne benytte i vores uddannelse. Vi så blandt andet, VR, Microbits og Greenscreen.

Jeg vil tage det med mig at, der findes rigtig meget forskellig "spændende" teknologi vi kan benytte, men jeg vil dog sige at man skal ikke bruge teknologi for teknologien skyld. 

Jeg vil fremadrettet, forsøge at afprøve nye teknologier og sætte dem ind i den hverdag jeg kender og se om de kan benyttes. Det kan det helt sikkert i nogle tilfælde og i andre, vil det ikke give mening for mig.

Så teknologi er godt, men det kan ikke rede dårlig undervisning. Benyt det hvor det giver mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar